fietstocht van 100 km

Geplaatst: 14 april 2014 in Uncategorized

de eerste fietstocht van 100 km zit erop, de langste afstand die we moeten trainen is 160 km dus we zijn al goed op weg. Maandag met Peerke 12 km wisten lopen op het 6 km punt begon het te regen, het leek wel een wolkbreuk, dan is het toch nog ver 6 km maar al bij al toch lekker gelopen. Dinsdag is mijn rustdag. Woensdag wilde ik gaan zwemmen, maar omdat er een dooie vis in mijn vijver dreef had ik andere prioriteiten om op te lossen. Er zijn deze week 6 vissen overleden waaronder een van mijn mooiste vissen.Donderdag met Peerke en Robke 12 km gelopen, Hans en Michel hadden een rustdag ivm deelname zondag aan de Marathon. Vrijdag had ik een verplichte rustdag, want ik moest naar een trouwfeest in Den Haag. Zaterdag had ik een fietstocht van 4 uur gepland, om half negen vertrokken er stond toch meer wind dan ik verwacht had. Er zaten in de ronde 5 viaducten en een paar oversteken waar we even hebben moeten wachten voor we konden oversteken. Toch 25 gemiddeld aan gehouden waar ik toch wel tevreden over bent. ’s avonds even lang Hans geweest om hem succes te wensen met de marathon van Rotterdam, ook nog langs Michel maar deze was niet thuis, toen heb ik hem maar een sms gestuurd. Zondag nog een langzame duurloop gedaan van 2 uur, we kwamen toch nog aan een afstand van 21,5 km, dus eigenlijk toch wat te snel gegaan. Al bij al best tevreden over deze trainingsweek met 8 uur aan trainingsarbeid.

Geef een reactie

