Paasweekend

Geplaatst: 22 april 2014 in Uncategorized

Maandag mijn racefiets weggebracht om een ovaal voorblad te laten monteren en spd-l pedalen erop laten zetten. Dinsdagavond een meeting van het werk dus alweer een avond dat we niet konden trainen. Woensdagavond wisten zwemmen bij de WBTV met Michel, Hans ging niet mee wegens griep, rustig aan 1km gedaan en wat bijgepraat met Michel over de Marathon van Rotterdam. Donderdag avond met Peerke wisten lopen de eerste 5 km rustig aan begonnenin een tempo van 6 min de km, de volgende 5km in een tempo van 5 min en daarna nog 3,5 km in een tempo van 5:30. Vrijdagavond lekker op de bank. Zaterdagmorgen met de racefiets op pad, het was toch best fris en er stond nog nog veel wind, 3 uurtjes weggeweest en 70 km gefietst. Het leek met het ovaal blad wel of het makkelijkere was om de pedalen rond te krijgen. Ik  had mijn nieuwe raceschoenen te vast gedaan en mijn voeten waren helemaal paars toen ik onder de douche stond. Zondagmorgen ben ik 2 uur wisten lopen, omdat we een Paas brunch hadden in Meerle ben ik om half negen van huis vertrokken en mijn vrouw zou om half elf dan met de auto komen. Het ging vrij lekker, ik was binnen 2 uur voor bij Meer, ben toen verder gegaan naar Meerle maar na 2 uur ben ik toch maar gaan wandelen omdat ik 2e paasdag ook nog wilde gaan fietsen. Maandagmorgen kwam Peerke langs om een rondje te gaan fietsen. We zijn van mij uit de polder ingereden en zo doorgereden naar Zevenbergen van daaruit naar Moerdijk, lage Zwaluwe, Hoge Zwaluwe, Made, Drimmelen, Den Hout, Terheiden, daarna in Prinsenbeek een bakkie gedaan en zo via Etten Leur, Bosschenhoofd en Rucphen naar huis alles bij elkaar in 3 uur en 5 min toch 80 km en een bakkie gedaan.

Geef een reactie

