Het hoofddoel voor 2016

Geplaatst: 26 januari 2016 in Uncategorized

Nadat ik een mailtje kreeg van mijn vriend en sportmaat Hans om de Zugspitze trail te gaan doen was ik eigenlijk verkocht. Ik vond de 100 km die Hans ging doen toch nog te ver voor mij. Daarom heb ik me besloten om in te schrijven voor de 60 km. Het inschrijfgeld is betaald en ik heb ook al een bevestiging gehad dat de betaling binnen is.

http://www.zugspitz-ultratrail.com/

Dit weekend is de Duathlon van Etten leur waar ik als vrijwilliger aan mee helpt en de week daarna is het carnaval waaraan we mee doen met een mooie wagen. Daarna kan het serieuze trainen weer beginnen.

http://www.crossduathlonettenleur.nl

Vrijdagavond zijn we gezellig uit gaan eten met de loopgroep de lange vingers dit was heel lekker en heel gezellig, na 1 voorgerecht 3 hoofdgerechten en 1 nagerecht zijn we met een volle buik weer naar huis gegaan. Met Hans half en half afgesproken om zaterdagochtend een langzame duurloop te doen. Rond halfacht vertrokken. Bij het gemeentehuis van Rucphen kwam ik Hans tegen en zijn we richting de Panhoef vertrokken. Hans had een nieuw landweggetje ontdekt die ik nog niet kende, nadat we een rondje op de Panhoef gelopen te hebben zijn we overgestoken naar de paters van Zundert. We hadden er toen 2 uur gelopen en ik besloot toen om terug naar huis te gaan aangezien dat ook nog 1 uur lopen was. Na 2:59 was ik weer thuis en had ik mijn doel gehaald om ongeveer 3 uur te lopen. Toen ik op mijn GPS keek zag ik dat 25 km gelopen had en dat is nu nog genoeg, na carnaval gaan we weer aan een schema beginnen.

Geef een reactie

